Senaste nytt

Fredagstråden™

Välkommen till BusinessClass fredagstråd!

Här pratar vi om veckan som varit och våra helgplaner. Ett kul och trevligt sätt att lära känna varandra och inspireras av alla galna resor och idéer.

Besök fredagstråden varje fredag - gör det till en god vana att säga hej till andra medlemmar och höra vad alla ska hitta på!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Fredagen 29:e April
Har kört en enkel afterwork med min fru och hennes bästa kompis på kvarterskrogen runt hörnet. Vi är ganska nyinflyttade på Gärdet så det är fortfarande lite spännade att utforska området. Imorgon bitti väntar biltvätt och sedan en cabbad resa till Vaxholm för brunch. På kvällen är det grillfest!

Inga akuta resplaner för stunden - fullt upp på jobb och fritiden går till BusinessClass.se. Superkul att den här veckan har varit så aktiv på sajten!

Trevlig helg!
 
Last edited by a moderator:
  • Gilla
Reactions: Gus

MarcusC

Medlem
Får fixa resplaner till dig Martin ;)...här i mölnlycke e det väl snart läggdax ;),imorgon blir det dock lite "lättare grillfest"...
Trevlig Helg
 

Fredrik

Medlem
Kolla kalendern. I morgon åker jag till Uppsala och låtsas att jag är student igen. Men mest blir det grillning i trädgård skulle jag tro.

Har börjat kolla in resmålen närmare. Om två veckor smäller det och jag landar i Asien. Vi får se, kanske finns det en SQ F-biljett någonstans i mailkorgen...
 

Jacob

Medlem
Fredag 29 april

Det har varit en otroligt hektiskt vecka, och inte minst jobbet med BusinessClass.se har ätit upp enormt mycket tid. Det har inte blivit mycket sömn kan jag säga.

Men vi är nu 99 medlemmar, vilket är ganska otroligt efter bara en knapp vecka i offentligheten.
Kan inte annat än luta mig tillbaka och känna mig rätt nöjd så här långt. Men mycket jobb återstår också, och listan på saker att göra är lång...

Lördagen blir kombinerad inflyttningsfest och valborg hos en kompis som köpt och renoverat ett hus.
Ska bli väldigt spännande att se vad de åstadkommit.

Söndagen blir brunch för att fira en mamma som fyller år.
 

Kristofer

Medlem
Ser ut att strålande flygväder imorgon, så det blir nog en sväng med Cessnan på förmiddagen. Hoppas på lite vind så jag kan öva lite NDB-approacher. :)
 

Gnopps

Medlem
Fredag 29 april

Dottern några timmar passad så jag kunde motionera lite. Ölmagen ska bort innan sommaren (jo lycka till...). Sedan negativt besked från American Airlines om en framtida resa. Men skam den som ger sig!
 

JacobGBG

Medlem
Flyttade från Hisingen mitt under en skottlossning förra veckan till betydligt eminentare Vasastan och börjar nu nå botten av de sista flyttlådorna.

Sitter nu i Rom efter att ha prövat på Brussels Airlines för första gången som har en intressant affärsmodel vad gäller hopp mellan economy och economy+. Mina semesterplaner har också öppnats upp för vecka 30-31 så nu måste jag hitta en resa då någonstans. Vill gärna nyttja den billiga dollarn men det verkar som halva Sveriges befolkning har drivit upp priserna på alla USA flighter.
 
Toppen