Senaste nytt

Frågor om Amsterdam Schiphol

airac

Medlem
tusen tack, får man fråga vad ganska snabbt var i priority? Kan man räkna med Max en kvart där och avsett när egentligen tror du?
Jag skulle inte våga räkna med max en kvart, max en halvtimme kanske. Hon var igenom på omkring 10min. Vad jag läser i nyheterna och på Schiphols webbplats varierar det mycket från dag till dag och timme till timme. Senaste veckan och denna har man igen frågat bolagen att ställa in avgångar, så ibland är det på den nivån. Det är alltså fortsatt kaos till och från på ett sätt som verkar ha passerat på Arlanda nu.
 

maswan

Medlem
I fredags eftermiddag tog fast track security över en timma för mig, och mot slutet hamnade den vanliga kön direkt bakom mig. Den första där hade stått i 4:30 och köat.
 

nixa

Medlem
Tjejen flög idag på förmiddagen. Kön var utanför flygplatsen och hon var inte alls förberedd. När det var 10 min kvar till boarding (och säkert timmar kvar i kön..) drog hon en fuling o frågade en som jobbade där, hon blev framskickad direkt.. Hör säkert till ovanligheterna men tur iaf.
 
Se länken till info om Gold Track ovan.

Den e redan läst, därför frågan.
Vi åker båda ekonomi på samma bokning, men att min vän inte är Gold.

Antar då eftersom det inte står något om att sällskap får följa igenom, att det inte funkar för honom.
Gold track borde väl funka lika som att ta med +1 in i loungen?

Någon som har upplevt detta?
 
Toppen