Homer skrev:Current Status GOLDMen på kortet står det Silver till 03/16under: My Account ->My HHonors Cardförra året tog det någon dag efter 1/4 innan "Account Overview" också nedgraderats (på ett annat Australien konto)Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Uppdatering!Sedan jag skrev ovanstående har det skett en förändring och nu står det:Current Status SILVERKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Jag hade räknat med att ramla ned från Diamond till Silver, kontoaktiveten var inte ens i närheten avatt kvalificera till guld.Men alldeles nyss fick jag denna e-post"Update on your Hilton Honors account status""Based on your 2016 travel, you have earned Gold status, which goes into effect April 1, 2017"Klicka för att utvidga...
spazz skrev:Även jag fick precis detta mail trots att jag egentligen inte kvalificerar. När jag loggar in på mitt konto står det dock:"UPDATE ON YOUR 2017 STATUSOn April 1, 2017, your status is scheduled to change from Gold to Silver. Learn more about your Silver benefitshere"Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Diamond står det fortfarande när jag loggar in, men när jag tittar på "My Hilton Honors Card" (under "Account Overview" till vänster) såvisas ett silverkort med exp. 03/18 så jag räknar med att det är där jag kommer att landa.Klicka för att utvidga...
Jag har som Gold 2 år i rad förlängt min status med (4 stays på 90 dagar). Har dom ändrat reglerna tro? Där har det inte vari tal om att endast blue kan signa upp för fast trackenRonnieK skrev:Som flera andra droppade jag idag ner från (matchat) Diamond till Silver. Detta hade jag inte räknat med då jag i höstas signade upp för CWT fast track (4 stays inom 90 dagar) vilket jag uppfyllde för att landa lite mjukare. Kontaktade CS på chatten och hen kollade upp vad som gått fel och kom fram till att CWT fast track endast gäller för Blue. Eftersom detta inte framgår på sidan och att jag uppfyllt de stays som behövdes gjorde hen ett undantag och uppgraderade mig till Gold igen.Visa bifogad bild 62630Kanske hjälpte det att jag har flera förbetalda bokningar med Hilton (som jag inte bokat om jag inte haft frukost som ingår) och 60,000 baspoäng på kontot redan (så Gold ligger ändå nära), men det verkar som de på andra sidan chatten har lite friheter om man frågar snällt.Klicka för att utvidga...