Då står inget förfallodatum över huvud taget.Award380 skrev:...eller är Du EBD?Klicka för att utvidga...
Jag tror att det är så "illa" att det bara får plats två rader text i den rutan...Gizmo79 skrev:Nej jag är statuslös...det rimliga är ju att dom har ett förfallodatum i April 2021 men det är inget som står....därför jag fick för mig att det skett en ändringKlicka för att utvidga...
Kvalificerad gissning ja. Eller helt korrekt.bnr skrev:Jag tror att det är så "illa" att det bara får plats två rader text i den rutan...Det vill säga dina rader för 2019 och 2020...Visa bifogad bild 53983Klicka för att utvidga...
De har sagt det ja:MrB skrev:Skulle inte detta ändras till hösten med lanseringen av EB 3.0? Har för mig att poängen kommer att leva så länge man har aktvitet på kontot minst en gång om året. Men jag kan ha felKlicka för att utvidga...
WF789 skrev:De har sagt det ja:Klicka för att utvidga...
Här är nog fel tråd att diskutera om EBD förmåner.Charlie D skrev:Så den enda riktiga perken med Diamond gäller då för alla. Undra vad de ska hitta på för perks till Diamonds då?Klicka för att utvidga...