Budgetresenär
Medlem
Man kan flyga flygsimulator vid Sturups flygplats (utanför Malmö) och Let's Deal har just nu (t o m tisdagen 10 april 2018) en deal avseende detta: letsdeal.se/deal/4836070
HejTack för tips!
Får man ut mycket värde trots noll tidigare erfarenhet?
Låter bra! Slog till på 60min och bjuder med pappa, blir nog hur kul som helstHej
Jag har inte testa just denna men 737 sim på Säve här i Göteborg och utan kunskap kommer du få ut massor och har riktigt roligt![]()
Blev det det?Låter bra! Slog till på 60min och bjuder med pappa, blir nog hur kul som helst![]()
Absolut! Vi var där i augusti när de precis öppnat på Hyllie och tyckte båda att det var jättekul och lärorikt.Blev det det?
Tänkte ta med antingen min kompis 40 år eller min kompis 10 år dit.Absolut! Vi var där i augusti när de precis öppnat på Hyllie och tyckte båda att det var jättekul och lärorikt.
Instruktören var duktig och anpassade det till vår nivå. På 60 minuter hann vi med ett par starter och landningar var, avslutade med en rolig utmaning att landa på bana 30 på Kastrup i busväder.
Jag skulle definitivt rekommendera det om man har minsta flygintresse! Funderar faktiskt på att köpa en timme till nu under kampanjen.
Har fattat det som att du bör i närheten av Göteborg? Jag kan annars varmt rekommendera 737 simulatorn på Säve. Den är riktigt bra ocksåTänkte ta med antingen min kompis 40 år eller min kompis 10 år dit.![]()