gusten
Medlem
United har gjort det igen. Hur mycket bad-will klarar varumärket? 
Hund dog på bagagehylla på flygplan | SVT Nyheter
Hund dog på bagagehylla på flygplan | SVT Nyheter
Informationen finns en Google-sökning bort. United har tagit fullt ansvar för detta och undersöker vad som hänt.Var någon ur CC ens medvetna om att hunden fanns där?
Enig. Gör som jag, lägg in en spärr mot alla sorts djur på de avgångar du flyger.Min personliga åsikt är att det är tveksamt om djur ens hör hemma i passagerarkabinen på ett flygplan.
Eller en påfågel.Flyg inte amerikanskt, då kan du hamna bredvid en Labrador som någon behöver för att må bra.
Det var inte killen som är Pandion och har en ledarhund? Vill minnas att han flyger mest inom skandinavien men jag kan mycket väl tänka mig att han måste åka lite längre då och då...Flög sas i C för några veckor sedan till new york, då var det 1 pax som hade en hund med sig i C kabinen. Märkte inte av den under hela flighten, tror den låg och sov så den verkade inte bry sig speciellt mycket.
Det var inte killen som är Pandion och har en ledarhund? Vill minnas att han flyger mest inom skandinavien men jag kan mycket väl tänka mig att han måste åka lite längre då och då...
Nej, detta var en tjej. Osäker om det var en ledarhund, var en liten pudel som låg i en liten väska.
Har för mig dock att jag läst att man inte får ha med sig djur alls i Businessklass kabinen hos sas?