Intressant att de låser upp ett flygplan 16 timmar för Stockholmsrutten...
Fast relativt idag så låser de ju upp ett plan 16 timmar, 786 blir väl 771 som det är idag?Det som anländer som BA774 kanske avgår som BA771 07:20 och BA786 som BA775 ?
Såhär ser tidtabellen ut för första/sista flighterna
LHR-ARN
BA774 18:20-21:50
BA786 19:55-23:25
ARN-LHR
BA 771 07:20-09:15
BA 775 08:45-10:35
Fast relativt idag så låser de ju upp ett plan 16 timmar, 786 blir väl 771 som det är idag?
De hinner ju en vända till mallis med svenska charterresenärer under natten
Eller till Madrid motsvarande Iberias tider från Göteborg...
Hur som helst, kul med en till British Airways flight till Stockholm.
Enig! Kan också undra hur SAS kommer hantera konkurrensen, kanske som de gjorde i Göteborg och sålde sloten och gav upp...
Jag tror vi räknat på hur de slingar personal på den gamla tidtabellen samt hur d gör i Göteborgsfallet. I praktiken skall personalen ha minst 13 eller 14 timmar från ankomst till avresa. Så personalen på det plan som anländer 23:40 lämnar Arlanda cirka 15:00.
Jag tror de kommer ha tre besättningar över natten i Stockholm (Uppsala) med den nya tidtabellen.