Senaste nytt

Fem grunner til å logge seg på BusinessClass

Redaksjonen

Medlem
BusinessClass har mye interessant innhold for dem som reiser mye - og det meste er tilgjengelig for alle. Men du kan få mye mer ut av BusinessClass som pålogget medlem. Her vil jeg liste opp mine fem beste grunner til å logge inn.

Jeg tilhører gruppen som er svært aktivt på forum, og er med på forskjellige fora hvor man diskuterer ulike emneområder. Noen sider følger jeg sporadisk, andre besøker jeg daglig, og en mindre gruppe er jeg involvert i som medlem.

Nå ønsker jeg å overbevise deg om å ta steget ut og bli et engasjert medlem uten å måtte skrive et eneste innlegg.



1. Du motivere andre til å dele sine erfaringer
Som innlogget medlem har du muligheten til å like det andre skriver. En liten liker-knapp vises ved hvert innlegg, og ved å klikke på det viser du at innholdet er verdt å lese. Dette er en fantastisk måte å spre energi og motivere andre til å skape mer interessant innhold.

2. Du kan få svare på spørsmål
Som innlogget medlem kan du enkelt lage dine egne innlegg i en pågående diskusjon. Si din mening, eller få noen til å si hva de mener om en sak. Noen ganger kan et enkelt innlegg skape en enorm diskusjon som er spennende å følge med på. Du kan også starte en ny diskusjon om et emne du er interessert i.

3. Du kan overvåke diskusjoner og forum
Når du skriver et innlegg i en diskusjon vil du få et automatisk varslet hvis noen svarer. Som innlogget medlem kan du også velge å følge diskusjonene eller hele forumet, uten å være involvert i diskusjonen. Du kan for eksempel følge Forumet «Deals av Dr. Miles» slik at du ikke går glipp av fantastiske priser. På et aktivt forum som BusinessClass er det lett å holde seg oppdatert med det aller nyeste. Meldinger vises vanligvis som et tall i menylinjen akkurat som Facebook, men du kan også velge å motta en e-post.

4. Du kan kontakte andre medlemmer
BusinessClass har ett moderne kommunikasjonssystem som gjør at du enkelt kan kontakte andre medlemmer - individuelt eller i grupper. Hvert medlem har en «start samtale«-knapp på deres profilside. Noen spørsmål egner seg best som private meldinger, da bruker du denne funksjonen. Du vil kanskje komme i kontakt med meg for eksempel? Klikk her for å starte en samtale med meg.

5. Vi holder deg oppdatert
Som medlem får du ett nyhetsbrev hver fredag som oppsummerer det beste fra uken som har gått. Du går ikke glipp av gode dealer eller spennende nyheter. Selvsagt kan du velge å ikke motta disse nyhetsbrevene.

Utover disse fem punktene vil jeg legge til at det er kun medlemmer som blir invitert til våre events rundt om i verden. Som medlem har du mulighet til å bli kjent med nye venner som deler dine interesser. Det har jeg selv gjort og den tid jeg har lagt ned på forumet har jeg fått valuta for.

Har jeg klart å overbevise deg?

Bli medlem nå (det tar bare 2 minutter) og ta steget inn i BusinessClass verden!

Les mer >>
 
Toppen