Senaste nytt

Fem gode grunde til at logge ind på BusinessClass

Redaktionen

Medlem
BusinessClass har mængder af interessant indhold for den der rejser meget – og det meste er tilgængeligt for alle. Men du har mulighed for at få meget mere ud af BusinessClass som indlogget medlem. Her oplister jeg mine fem bedste grunde til at logge ind.

Jeg tilhører gruppen “meget forumaktive” og er aktiv på et antal forskellige forum indenfor forskellige interesseområder. Visse sider følger jeg sporadisk, andre besøger jeg dagligt og en lille gruppe er jeg engageret som medlem.

Nu vil jeg gerne overbevise dig, så du tager skridtet videre og bliver et engageret medlem – og du behøver ikke skrive et eneste indlæg.

1. Du motiverer andre til at dele deres erfaringer
Som indlogget medlem har du mulighed for at “synes godt om” hvad andre skriver. En lille “Synes godt om”-knap vises ved hvert enkelt indlæg og ved at klikke på den viser du at indholdet er værd at læse. Dette er en fantastisk måde til at sprede energi og motivere andre til at skaber mere interessant indhold.

2. Du kan få svar på spørgsmål
Som indlogget medlem kan du enkelt skrive egne indlæg i en igangværende diskussion. Kom med din egen mening eller be andre om at uddybe deres. Til tider kan ét enkelt indlæg skabe en stor diskussion som er spændende at følge. Du kan også starte en ny diskussion omkring et emne du har undret dig over.

3. Du kan “overvåge” diskussioner og forum
Når du skriver indlæg i en diskussion får du automatisk en notifikation hvis nogen svarer i diskussionen. Som indlogget medlem kan du også vælge af følge diskusssioner eller hele forum uden selv at være engageret i diskussionerne. Du kan eksempelvis følge forummet “Deals fra Dr. Miles” så du ikke misser de fantastiske priser. På et så aktivt forum som BusinessClass er det næsten den eneste mulighed for at holde sig á jour med de seneste indlæg. Notifikationer vises normalt som et tal i menuen øverst, præcis som på Facebook eller LinkedIn, men du kan også vælge at modtage en email.

4. Du kan kontakte andre medlemmer
BusinessClass har et moderne beskedsystem som gør at du enkelt kan kontakte andre medlemmer – enkelvis eller i en gruppe. Hver enkelt medlem har en “Start ny samtale”-knap i profilsiden. Visse spørgsmål passer eksempelvis bedst i private beskeder, så kan du anvende denne funktion. Måske vil du have fat i mig? Klik her for at starte en samtale med mig

5. Vi holder dig opdateret
Som medlem får du et nyhedsbrev hver fredag der sammenfatter ugens højdepunkter. Du misser ikke deals eller spændende nyheder. Du har naturligvis også mulighed for at afmelde nyhedsbrevet.

Udover disse fem punkter vil jeg nævne at kun medlemmer bliver inviteret til vores events rundt omkring i verden. Som medlem har du også mulighed for at lære nye mennesker med samme interesse at kende. Det har jeg selv gjort og den tid jeg har brugt i forummet har jeg fået igen mange gange.

Har jeg overbevist dig?

Bliv medlem nu (det tager kun 2 minutter) og tag skridtet ind i BusinessClass verdenen!

Læs mere »
 
Toppen