Hej! Jag ser på min SAS-biljett att det står MS istället för MR. Går det kostnadsfritt att ändra detta? Har fått lite smått panik och det går inte att ringa SAS på en söndagskväll för att fråga.
Med andra ord, det kostar inget? Flygbolag tar ofta hutlösa priser för saker som namnändringar.Ingen panik. Bry dig inte om det.
Alltså, bry dig inte om att ändra.... Ta fram din bästa kvinnliga sida och var gladMed andra ord, det kostar inget? Flygbolag tar ofta hutlösa priser för saker som namnändringar.
Bara passet är utställt på Mange.P skulle jag högaktningsfullt strunta i det...Om det kan vara problem och bli nekad incheckning för att en enda liten bokstav är fel i namnet så skulle jag inte bli förvånad om det kan bli problem om könet är något annat än det i passet också.
Man får väl ha upp till 3 felstavningar i namnet och det är ändå Ok enligt IATA om jag kommer ihåg rätt.Om det kan vara problem och bli nekad incheckning för att en enda liten bokstav är fel i namnet så skulle jag inte bli förvånad om det kan bli problem om könet är något annat än det i passet också.
Med andra ord, det kostar inget? Flygbolag tar ofta hutlösa priser för saker som namnändringar.