Nja, det beror ju på, men alla pärlor är inte pärlor..... Har jag flight från T2, så går jag nog till Pearl T2 (Aurora) istället för att gå till Popupen. Om flighten är från T5 så går jag inte till Pearl T5 (Norrsken) ens om enda alternativet är att sitta vid avgångsporten.Jag hade personligen inte hårt till Pearl Loungen om jag hade access till Amex Popup, så bra är den inte.
Åjo, det finns mer gratisdricka i Pearl T5 än vid gaten!Om flighten är från T5 så går jag inte till Pearl T5 (Norrsken) ens om enda alternativet är att sitta vid avgångsporten.
Jag hade nog ändå tagit promenaden till Pop-Up. Den är dessutom numera bättre än den någonsin var som vanlig lounge. Enda som jag saknar är utsikten mot flygen.Nja, det beror ju på, men alla pärlor är inte pärlor..... Har jag flight från T2, så går jag nog till Pearl T2 (Aurora) istället för att gå till Popupen. Om flighten är från T5 så går jag inte till Pearl T5 (Norrsken) ens om enda alternativet är att sitta vid avgångsporten.
Åjo, det finns mer gratisdricka i Pearl T5 än vid gaten!
Kapar denna tråd istället för att skapa en ny.
Ställer en fråga som jag antar att jag vet svaret till och borde veta efter alla dessa år på forumet.
Ger ett giltigt boarding pass dig alltid rätt att komma genom security på flygplatsen även om det är dagen innan?
Samma fråga gäller lounge (i detta fall SAS Gold lounge på ARN) där jag antar att jag inte kommer bli insläppta dagen innan min morgonflight trots mitt boarding pass?