Hej, Någon som har erfarenhet ifall det är möjligt att ta med sig mer än 1 gäst på SAS lounge GOT?
pljung Medlem 14 September 2012 #1 Hej, Någon som har erfarenhet ifall det är möjligt att ta med sig mer än 1 gäst på SAS lounge GOT?
Gnopps Medlem 14 September 2012 #2 Min erfarenhet är att de är flexibla om det är tomt i loungen, så det lönar sig att fråga - speciellt om ni är familj.
Min erfarenhet är att de är flexibla om det är tomt i loungen, så det lönar sig att fråga - speciellt om ni är familj.
pljung Medlem 14 September 2012 #3 Tack för svaret, då finns det en chans i alla fall Reser i och för sig måndag morgon (06.55), så är troligtvis ganska fullt i loungen då...
Tack för svaret, då finns det en chans i alla fall Reser i och för sig måndag morgon (06.55), så är troligtvis ganska fullt i loungen då...
S Skillsen Medlem 14 September 2012 #4 Har funkat bra för mig några gånger även om det inte varit familj. men som Gnopps påpekar, det beror på hur fullt det är...
Har funkat bra för mig några gånger även om det inte varit familj. men som Gnopps påpekar, det beror på hur fullt det är...