H4ipM8adRg9nvkRu
Medlem
Ring Concierge service så får du hjälp med dina önskemål
Min förfrågan jag skickade per mail till den gamla adressen möttes idag om ett svar om att de inte längre betjänar Eurocard. Nu är det istället Mastercards egna Travel Service som gäller.
Fördelar är lite erbjudande genom deras plattform och att man nu får hjälp dygnet runt. En potentiell nackdel jag ser är att detta nya verkar vara fokuserad på just resande.
Tidigare fick jag t.ex. gamla concierge-tjänsten att ringa runt till att verkstäder inom ett visst område för att se om någon hade möjligt att byta till vinterdäck ett visst klockslag. Den typ av förfrågning faller ju inte riktigt inom travel så vi får väl se om det fungerar lika.
Edit, resekopplingen är alltså att jag har detta kort för det också ingår Priority Pass. Försvinner concierge-tjänsten och man fortsatt inte kan resa som vanligt förändras kalkylen något för mig.
Min förfrågan jag skickade per mail till den gamla adressen möttes idag om ett svar om att de inte längre betjänar Eurocard. Nu är det istället Mastercards egna Travel Service som gäller.
Fördelar är lite erbjudande genom deras plattform och att man nu får hjälp dygnet runt. En potentiell nackdel jag ser är att detta nya verkar vara fokuserad på just resande.
Tidigare fick jag t.ex. gamla concierge-tjänsten att ringa runt till att verkstäder inom ett visst område för att se om någon hade möjligt att byta till vinterdäck ett visst klockslag. Den typ av förfrågning faller ju inte riktigt inom travel så vi får väl se om det fungerar lika.
Edit, resekopplingen är alltså att jag har detta kort för det också ingår Priority Pass. Försvinner concierge-tjänsten och man fortsatt inte kan resa som vanligt förändras kalkylen något för mig.