Senaste nytt

Eurobonus tillgänglighet

ymmot123

Medlem
Skall boka CPH-CEB med poäng. På sas.se finns ingen tillgänglighet november / december. Däremot om jag tittar på united.com (cph-pek-hgh-tpe-ceb) så finns det dagligen flygningar i Business. Finns dessa flyg som jag kan hitta på united tillgängliga om man ringer Eurobonus?

United ≠ Eurobonus.

Har du sökt end-to-end eller point-to-point när du söker på Eurobonustillgänglighet?

Tack Tonton.
Jag testade detta. Mycket bra. Sedan är det bara att boka via telefon med den tillgängligheten jag får upp, förstår jag.
God fortsättning.

Återkoppla gärna hur det gått. Nyfiken på flygbolag och tider. Satt nämligen igår och letade ARN-CEB eller runtomkring men hittade inget som passade (av olika anledningar).

Det går flyg via SEL-CEB . Men även via Taiwan, men då blir det lång transit.
Det asiana som flyger från Korea och Eva air från Taiwan.

Jag tror vi väljer via Taiwan och tar in på hotell. Inte trevligt att landa 01 på natten med asiana därför blir valet Eva air som landar vid cirka 10 på morgonen.

Det går flyg via SEL-CEB . Men även via Taiwan, men då blir det lång transit.
Det asiana som flyger från Korea och Eva air från Taiwan.

Jag tror vi väljer via Taiwan och tar in på hotell. Inte trevligt att landa 01 på natten med asiana därför blir valet Eva air som landar vid cirka 10 på morgonen.
Med tanke på trafiken i Cebu är det bättre att landa 01 på natten. Likt Manila känns det som hela staden är en enda lång kö.

Med tanke på trafiken i Cebu är det bättre att landa 01 på natten. Likt Manila känns det som hela staden är en enda lång kö.

Ja det har du rätt i. Jag kommer inte boka för EuroBonus denna gång eftersom jag precis blivit medlem. Har varit medlem på miles & more några år och får spendera de poängen först. Tyvärr är miles &more tillgänglighet till Cebu dålig med busniess. Via Seoul har de annan zon och man får betala mer poäng. Däremot så blir det endast 71000 enkel resa , Eb tar 99000 ....

Toppen