Senaste nytt

Emirates flygvärdinna i reklamfilm på toppen av Burj Khalifa

Internet explodera när den första videon kom ut och alla trodde den var fejk :p Man kan ju undra hur mycket pröjs hon fick för det här videorna OCH hur många andra som anmält sitt intresse.
 
Jag blir bara kallsvettig när jag ser filmen - höjdrädd som jag är - har bara tagit mig till andra våningen på Eiffeltornet. Men stående på en plattform 828 m upp i luften. Starkt !!
Jag hade lätt gjort detta. Via en polare back in the days (år 2014) så löste han mot lite extrakostnader och kontakter på Armani Hotel i just Burj Khalifa att klättra upp i spiran. Tyvärr blev vi försenade med flyget på vår 18h långa layover i Dubai från Nya Zeeland så fick ställas in helt, så visst hade det vart sjukt häftigt!!!!
 

Mr Planning

Medlem
Hade gärna klättrat upp där om det hade varit tillåtet!

Men "top of the world" stämmer ju inte, finns ju ett visst berg som är 10 ggr högre som känner sig kränkt just nu... ;)
 

LPC123

Medlem
Nej tack aldrig :( får svindel och blir kallsvettig av bara tanken. Är nöjd att jag pushat mig själv upp i Empire state, gamla Worldtrade och Sky city tower i Auckland men nu räcker det för mig med höga hus :)
 
Toppen