Senaste nytt

Efterregistrera eurobonuspoäng vid restaurangbesök

i013145

Medlem
Hej alla glada, och tack för mycket underhållande läsning och bra information!

Jag var med familjen och käkade på Berns asiatiska i helgen. Mycket trevlig och gott. Jag hade naturligtvis noterat att Berns tillhör ett av de ställen där man kan swipa sitt eurobonuskort innan sitt kreditkort, för att på så sätt få ytterligare 50p per 100sek. Utmärkt i teorin. Dock fungerade detta inte trots flera försök från servitören. Tydligen nya betalningsterminaler som ställde till det.... De bad mig att istället kontakta eurobonus för att på så sätt få mina poäng.
Två frågor:

1. Någon som har erfarenhet av att efterregistrera poäng med hjälp av kvitto från ex. restaurang?
2. Finns det en email att skicka denna typ av ärenden till. Tycker att jag letat ordentligt på SAS.se men jag ber redan nu om ursäkt om jag inte tittat tillräckligt noga.

Stort tack för er tid och hjälp.
:)

• Gilla
Reactions: Gus
1. Jag har efterregistrerat poäng från restaurangbesök vid några tillfällen. Exempelvis från Restaurang Prinsen. Det har alltid fungerat bra. Snabb och smidig service!

2. Jag har skickat email till följande adress: support@loyalsolutions.eu och fått svar på danska.

Hej alla glada, och tack för mycket underhållande läsning och bra information!

Jag var med familjen och käkade på Berns asiatiska i helgen. Mycket trevlig och gott. Jag hade naturligtvis noterat att Berns tillhör ett av de ställen där man kan swipa sitt eurobonuskort innan sitt kreditkort, för att på så sätt få ytterligare 50p per 100sek. Utmärkt i teorin. Dock fungerade detta inte trots flera försök från servitören. Tydligen nya betalningsterminaler som ställde till det.... De bad mig att istället kontakta eurobonus för att på så sätt få mina poäng.
Två frågor:

1. Någon som har erfarenhet av att efterregistrera poäng med hjälp av kvitto från ex. restaurang?
2. Finns det en email att skicka denna typ av ärenden till. Tycker att jag letat ordentligt på SAS.se men jag ber redan nu om ursäkt om jag inte tittat tillräckligt noga.

Stort tack för er tid och hjälp.
:)
Hej,

Jag har råkat ut för samma sak men på en annan restaurang och det var inga problem. Kontaktade dem via följande formulär och fick svar inom några dagar: SAS EuroBonus

Verkar vara som problemet ligger i att kortmaskinen tror att Eurobonus kortet är ett kredit/betalkort och försöker genomföra en transaktion mot det kortnumret.

Tack detsamma!

Jag har 2 gånger efterregistrerat mitt kvitto från Phils Burger men ändå har inga poäng kommit in! Någon som varit med om något liknande? Kan man kontakta företaget på något vis och fråga vad som gått snett?

Jag har 2 gånger efterregistrerat mitt kvitto från Phils Burger men ändå har inga poäng kommit in! Någon som varit med om något liknande? Kan man kontakta företaget på något vis och fråga vad som gått snett?
Just efterregistrering är ju det som brukar fungera :)

När man gjort det brukar man få svar från support@loyalsolutions.eu -- om du inte redan gjort det så prova att maila där och fråga.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen