Såg tänkte jag också tills jag noterade att sas sestmap visar att stolen framför mittplatsen saknas. En man modell större hade valt mittplatsen därför så blev trångt.Bumpar tråden, väljer mellan 30J, 40A/C och 41J/A. Vilken hade ni tagit? Min tanke är att 41A är bäst då jag har störst chans att slippa någon bredvid mig eftersom att sätet bredvid är ett mittsäte utan extra benutrymme men tar gärna emot input då det blir min första gång i GO på A350.
Ledsen för min tröghet men vill gärna bekräfta, vilken plats hade du valt om du tittar på bilden med svart bakgrund?Såg tänkte jag också tills jag noterade att sas sestmap visar att stolen framför mittplatsen saknas. En man modell större hade valt mittplatsen därför så blev trångt.
Tar dock alltid den platsen på flyg där den finns, sitta mot väggen och ha access till gången är svårslaget.
41A är den plats jag pratar om, men som du ser på seatmap ovanför ser det ut som 41B saknar stol framför och icke insatta kan tro det är en bra plats. I mitt fall blev det väldigt trångt då han i mitten var rejält bredaxlad.Ledsen för min tröghet men vill gärna bekräfta, vilken plats hade du valt om du tittar på bilden med svart bakgrund?
Om nedan stämmer känns ju 41A given, men vet inte om det kan skilja sig mellan maskiner?
![]()
SAS Scandinavian Airlines is deploying its brand-new jet to the US to take flyers to a reopening Europe and beyond — see inside
The flag carrier of Scandinavia received the ultra-modern jet just before the pandemic and is finally ready to show it off to transatlantic tourists.www.businessinsider.com
Visa bifogad bild 150976
Tack, nu är jag med på hur du menar. Hade du trots allt valt den framför 30D givet din erfarenhet? Gissar att 30D är vid gardinen.41A är den plats jag pratar om, men som du ser på seatmap ovanför ser det ut som 41B saknar stol framför och icke insatta kan tro det är en bra plats. I mitt fall blev det väldigt trångt då han i mitten var rejält bredaxlad.
Väljer alltid säte vid fönster eller planvägg. Tar aldrig säte mitt i kabinen om det kan undvikas.Tack, nu är jag med på hur du menar. Hade du trots allt valt den framför 30D givet din erfarenhet? Gissar att 30D är vid gardinen.