Senaste nytt

[Economy] Frankfurt-New York-Bali t/r med Singapore Airlines €1198

pep

Medlem
Jul på Bali? Giver formentlig en del Mileage. Økonomi på SQ er at næsten at sammenligne med Business på mange andre selskaber - set på:
https://www.momondo.de/fluege/searc...oute_referrer=searchform&a=0.6476357285085754

Udrejse 2 Dec, 1 uge i New York, 2½ uge på Bali og direkte "hjem" til FRA 28 Dec. 2 stykker bagage inkluderet hele vejen ud (men næppe hjem) Prisen bekræftet på Cheaper Airfares - Discount Airline Tickets | Sky-tours.com United States men jeg kan ikke hitte bookningsklassen
Visa bifogad bild 75155
file.php

Last edited:
OBS! Några saker att se upp med som förvisso inte medför några enorma skillnader

Jag är ganska säker på att JFK-FRA-SIN enbart räknas som JFK-SIN då det är samma flygnummer (SQ25) och därmed räknas som 9537miles istf 10245miles. Vidare är jag ganska säker på att sträckan DPS-SIN i exemplet ovan inte ger några poäng till EuroBonus då flighten utförs av Silkair. Om mina antagande stämmer borde resen ge cirka 15000 poäng till EuroBonus vilket väl ändå får anses ganska ok.

Går att hitta som går med Singapore Airlines metall på alla flighter. Exemplet råkade bli översta träffen i Matrix.

Ger 16215 oavrundade poäng till Eurobonus om JFK-(FRA)-SIN räknas som 9537 miles.

Toppen