Ifall ni har hittat en bra deal från USA.
ca 100 SEK dyrare för avresa från Köpenhamn.
[Economy class] Stockholm-New York/Boston enkel, Icelandair, 3.000 SEK inkl.skatter
STO-NYC/BOS enkel
Flygbolag: Icelandair
Kabinlass: Economy
Bokningsklass: S
Fare basis: SQOZECON
Pris: 1.312 SEK + skatter ca 1.690 SEK totalt ca 3.000 SEK inkl. skatter
Washington: + 200 SEK
Denver: + 600 SEK
Min/Max stay: -- / 12 månader
Stopover: 1 stopover är tillåten i Reykjavik. Max 177 timmar / 7 dagar
Köpa senast: t o m 2012-DEC-15
Gäller för utresa: mellan 2012-OCT-25 och 2012-DEC-15
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, 50% av priset
Ändring: Ja, 1.100 SEK per gång
Routing: Stockholm-(FI)-Reykjavik-(FI)-New York
http://www.gcmap.com/mapui?P=arn-kef-jfk,kef-bos,kef-iad,kef-den&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Icelandair Economy class på Boeing B757
(Foto: day tripper by Diego Cupolo at Flickr)
Poängintjäning:
Icelandair S klass ger:
100% miles till Alaska Airlines Mileage Plan.
ca 100 SEK dyrare för avresa från Köpenhamn.
[Economy class] Stockholm-New York/Boston enkel, Icelandair, 3.000 SEK inkl.skatter
STO-NYC/BOS enkel
Flygbolag: Icelandair
Kabinlass: Economy
Bokningsklass: S
Fare basis: SQOZECON
Pris: 1.312 SEK + skatter ca 1.690 SEK totalt ca 3.000 SEK inkl. skatter
Washington: + 200 SEK
Denver: + 600 SEK
Min/Max stay: -- / 12 månader
Stopover: 1 stopover är tillåten i Reykjavik. Max 177 timmar / 7 dagar
Köpa senast: t o m 2012-DEC-15
Gäller för utresa: mellan 2012-OCT-25 och 2012-DEC-15
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, 50% av priset
Ändring: Ja, 1.100 SEK per gång
Routing: Stockholm-(FI)-Reykjavik-(FI)-New York
http://www.gcmap.com/mapui?P=arn-kef-jfk,kef-bos,kef-iad,kef-den&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Icelandair Economy class på Boeing B757
(Foto: day tripper by Diego Cupolo at Flickr)
Poängintjäning:
Icelandair S klass ger:
100% miles till Alaska Airlines Mileage Plan.