Senaste nytt

DXB är inte valbar på sas.se

triamed

Ny medlem
Senast i förrgår så fanns Dubai International Airport valbar i appen och på sas hemsida. Nu får jag ingen träff på tre olika enheter jag testat på. Enligt awardhacks.se så finns det bonusresor dit som jag även såg på sas.se för några dagar sedan. Testat att skriva både DXB och Dubai.

Är det så att alla flygplatser inte finns med av någon anledning?

• Gilla
Reactions: Gus
Senast i förrgår så fanns Dubai International Airport valbar i appen och på sas hemsida. Nu får jag ingen träff på tre olika enheter jag testat på. Enligt awardhacks.se så finns det bonusresor dit som jag även såg på sas.se för några dagar sedan. Testat att skriva både DXB och Dubai.

Är det så att alla flygplatser inte finns med av någon anledning?

Har sökt via SAS hemsida idag med mobilen, vissa destinationer hur man än skriver dom, dyker inte upp.

SKIT...

Det där har hänt tidigare och sedan rättat till sig. För en lite stund sedan hade jag samma problem men nu fungerar det igen.

Märkligt. Isf är det en bug. Funkar för mig som sagt. Så det är inte så att SAS har tagit bort DBX (eller andra flygplatser som påverkas av problemet).

Ja, de verkar ha plockat bort Dubai, Doha och kanske fler från söket. De ligger dock kvar i APIet så de är sökbara på awardhacks. Testa att ringa in och boka.

SAS hemsida för bokning av bonusbiljetter är inget annat än en parodi!

Fortfarande problem att lyckas välja destinationen man önskar, 10 destinationer finns, 10 andra finns inte, efter en massa trixande så kan man till slut söka.

Ibland dyker den ilsket röda texten upp.

Utloggad blir man hela tiden, trots att man är aktiv på sidan.

Sedan så måste man börja om igen, ibland går det, ibland väljer SAS en annan destination än det jag själv sökt! :rolleyes:

Efter mycket trixandes i två timmar, så lyckas jag till slut ta mig förbi det magiska steget där man fyller i namn, och skall betala resan, självfallet så avslutas natten med att resan som var en t & r i business, med två veckor från avresa till hemresa, nu är ändrad till business ut, och ekonomi hem, SAMMA datum...

SAS. ni kommer inte att bli saknade... :mad:

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen