Cristoffer Cedergren
Medlem
Fick detta mejl nyss. Detta gör att det i praktiken bara krävs 15 nätter under 2021 för att behålla guldstatus till 2022.
Blev lite ledsen när jag kikade min mailkorg när du skrev detta, men 1,5h senare dök det upp i min inkorg att jag som silver även fick detta också, kanske man äntligen kan bli guld hos Accor!Fick detta mejl nyss. Detta gör att det i praktiken bara krävs 15 nätter under 2021 för att behålla guldstatus till 2022.Visa bifogad bild 115621
Om vi kan resa fritt i Europa sommaren 2021 är ju detta inga problem att fixa.Blev lite ledsen när jag kikade min mailkorg när du skrev detta, men 1,5h senare dök det upp i min inkorg att jag som silver även fick detta också, kanske man äntligen kan bli guld hos Accor!
Eller så får man använda Ibis i Stockholm som övernattningslägenhet dom helger man planerar att flanera på stan!Om vi kan resa fritt i Europa sommaren 2021 är ju detta inga problem att fixa.
Nej tack! Guld där innebär bara "uppgradering" till dom sämre rummen som ingen annan bokar.Eller så får man använda Ibis i Stockholm som övernattningslägenhet dom helger man planerar att flanera på stan!![]()
Vet inte om vi missförstod varandra, det jag menade var att bo ihop dom 15 nätterna på Ibis i Odenplan för att sen kunna nyttja fördelarna med guld när man reser mer österut när världen öppnar uppNej tack! Guld där innebär bara "uppgradering" till dom sämre rummen som ingen annan bokar.
Men Ibis utomlands är ju annars grejen med Accor. Smidigt, enkelt, bra standard, billigt och man får exakt vad man förväntar sig.
Du vill inte bo där i 15 nätter.Vet inte om vi missförstod varandra, det jag menade var att bo ihop dom 15 nätterna på Ibis i Odenplan för att sen kunna nyttja fördelarna med guld när man reser mer österut när världen öppnar upp![]()
Inte för att vara negativ men jag tror inte att Odenplan öppnar som hotell igen.Vet inte om vi missförstod varandra, det jag menade var att bo ihop dom 15 nätterna på Ibis i Odenplan för att sen kunna nyttja fördelarna med guld när man reser mer österut när världen öppnar upp![]()
Nej det ser mörkt ut!Inte för att vara negativ men jag tror inte att Odenplan öppnar som hotell igen.
Nej det tror inte jag heller, därav tanken att bo där när man har blöta utekvällar och man slipper åka taxi hem mitt i natten kan man bara promenera bort dit!Du vill inte bo där i 15 nätter.