Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Mastercard på sas.se bokningar 3-15 januari 2023

palmen

Moderator
Fick detta på mailen nyss.

DUBBLA POÄNG MED SAS EUROBONUS MASTERCARD

Med SAS EuroBonus Mastercard får du 40 Extrapoäng per 100 kr (normalt 20) och med Mastercard Premium får du 50 Extrapoäng per 100 kr (normalt 25) när du bokar och betalar resan på sas.se. Erbjudandet gäller 3-15 januari 2023. Kreditkortet ges ut av SEB Kort Bank AB.

Screenshot_20230103_104838.jpg

Inte fått mailet (ännu), men reagerar på att det står "boka" och inte "anmäl dig här" (eller liknande). Behöver man inte anmäla sig till kampanjen, må tro?
För mig finns informationen långt ner i ett mail med rubriken "Just nu: semesterpärlor från 549:-".
Eftersom kampanjen gäller från idag, samma dag som informationen gick ut, är det ju ett annat upplägg än de vanliga dubbla poäng-kampanjerna där man har viss tid på sig att anmäla sig.

Det var ju passande, tänkte boka en milagrerun i dagarna nu till AMS, så några poäng till är ju alltid bra!

(speciellt efter fadäsen sist med Mastercards dubbla poäng kampanj där det blev ett praktfiasko= 1* bokade SAS flyg till San Fransisco som jag sedan ändrade till en bonusresa 2* Fröken Planning köpte en handväska från ett känt Franskt modehus dagen EFTER kampanjen... :eek: )

Så jag behöver tröstas med några extra poäng...

Toppen