SvartMjolk
Medlem
Hur många flygningar har du gjort?
18 st
Hur långt har du totalt flugit under året?
17 398 miles
Vilka flygbolag har du flugit?
SAS, Lufthansa, TAP, Finnair, Iberia, AirBerlin och Ryanair.
Nya flygplatser besökta under året?
Berlin Texel, Lissabon Portela och Chongqing Jiangbei.
Nya flygbolag testade under året?
TAP
Annat "första gången" under året?
Första gången jag använt bonuspoäng, besökt lounger och flugit business(GOT-FRA-LIS-FRA-GOT) och första gången jag flugit med ett plan med retro livery (EC-KKS, Iberia)
Bästa reseminnet?
Semesterresan under sommaren 2012. Reste på poäng, flög business för första gången, njöt av Lissabon, Madrid och Algarvekusten.
Sämsta reseminnet?
Har sällan dåliga reseminnen, men måste vara flighten MAD-LIS då personalen var sjukt otrevlig och planet för fullt med griniga, högljudda och irriterande medpassagerare.
Största överraskningen?
Att Frankfurt var ett så trevligt resmål. Tyskland överraskar mig ofta...
Mål för 2013?
Eftersom jag kommer tillbringa första halvan av året som student i Kina räknar jag inte med lika mycket resor som normalt. Har dock alltid haft som mål att besöka minst ett nytt land per år. Så det får bli målet även i år. Korea och Japan ligger nog närmast till hands, men vem vet?
Ska även försöka flyga med ett nytt flygbolag även i år. Det har jag lyckats med varje år sedan 2008.
18 st
Hur långt har du totalt flugit under året?
17 398 miles
Vilka flygbolag har du flugit?
SAS, Lufthansa, TAP, Finnair, Iberia, AirBerlin och Ryanair.
Nya flygplatser besökta under året?
Berlin Texel, Lissabon Portela och Chongqing Jiangbei.
Nya flygbolag testade under året?
TAP
Annat "första gången" under året?
Första gången jag använt bonuspoäng, besökt lounger och flugit business(GOT-FRA-LIS-FRA-GOT) och första gången jag flugit med ett plan med retro livery (EC-KKS, Iberia)
Bästa reseminnet?
Semesterresan under sommaren 2012. Reste på poäng, flög business för första gången, njöt av Lissabon, Madrid och Algarvekusten.
Sämsta reseminnet?
Har sällan dåliga reseminnen, men måste vara flighten MAD-LIS då personalen var sjukt otrevlig och planet för fullt med griniga, högljudda och irriterande medpassagerare.
Största överraskningen?
Att Frankfurt var ett så trevligt resmål. Tyskland överraskar mig ofta...
Mål för 2013?
Eftersom jag kommer tillbringa första halvan av året som student i Kina räknar jag inte med lika mycket resor som normalt. Har dock alltid haft som mål att besöka minst ett nytt land per år. Så det får bli målet även i år. Korea och Japan ligger nog närmast till hands, men vem vet?
Ska även försöka flyga med ett nytt flygbolag även i år. Det har jag lyckats med varje år sedan 2008.