Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

dave.s

Medlem
Verkar vara på gång. Finns i USA bla. Oklart om det är samma sak som kommer här.
Hoppas hoppas det är ett bra. Välbehövligt med något positivt efter all regression med detta kreditkort senare år, inte alls värt det som det är nu.
 

Attachments

  • dba.png
    dba.png
    487,6 KB · Visningar: 636

palmen

Moderator
Har du någon länk till vad det är? Något på flygplatser där man kan få mat i en "restaurang" eller liknande?
 

dave.s

Medlem
Vad innebär detta?

Vet inte exakt vad det är, såg citerade posten bara. Vi får hålla ut till imorgon och hålla tummarna att det är något bra.

Sannolikt något TPG beskriver här Everything you need to know about the Amex Global Dining Collection typ perks på restauranger och förtur/tillgänglighet för bokning. Som posten jag citerade (på bild) ser det typ ut som att det bjuds på någon form av upplevelse. Det vore super såklart men håller förväntningarna låga mtp hur det sett ut senaste tiden hehe
 

palmen

Moderator
Vet inte exakt vad det är, såg citerade posten bara. Vi får hålla ut till imorgon och hålla tummarna att det är något bra.

Sannolikt något TPG beskriver här Everything you need to know about the Amex Global Dining Collection typ perks på restauranger och förtur/tillgänglighet för bokning. Som posten jag citerade (på bild) ser det typ ut som att det bjuds på någon form av upplevelse. Det vore super såklart men håller förväntningarna låga mtp hur det sett ut senaste tiden hehe
OK, då bilden inte var inlagd i posten så ser man ju bara extremt lite i thumbnailen, står ju lite mer när man klickar upp bilden.
Jag gissar på att man får middag på utvald restaurang för 2 som platinum medlem, troligtvis en gång.
 

dave.s

Medlem
OK, då bilden inte var inlagd i posten så ser man ju bara extremt lite i thumbnailen, står ju lite mer när man klickar upp bilden.
Jag gissar på att man får middag på utvald restaurang för 2 som platinum medlem, troligtvis en gång.

My bad, det var det alternativet jag fick för bilduppladdning utöver att länka bilden från annat håll vilket inte var aktuellt.

Hoppas det är som du gissar ang. erbjudandet!
 

bvs

Medlem
Jag är lite mer cynisk och tycker att det låter som ett engångserbjudande om en gratis middag, typ som andra erbjudanden som kommit under senaste året.

Angående samarbete med Pontus nya (La Tour) så har de ett samarbete redan och som Centurion blir du erbjuden förhandbokning men inget mer än så
 
Toppen