Senaste nytt

Del av poängresa inställd IST-DAC

Lanesund

Medlem
Hej! Jag fick efter mycket hjälp från er en bonusresa fixad i september Göteborg till Bangkok , outbound via Warsawa ,istanbul och dacca hem via taipei och munchen.
Nu har Turkish ställt in ist-dac och har inga alternativ enl. sas kundservice. Jag kan avboka och få tillbaka poäng/pengar eller behålla hemresan och köpa en ny dit.

Finns det några andra alternativ som jag kan använda mig av eller är dessa de enda om jag vill komma iväg på semester (och det vill/behöver jag verkligen).

Ha en bra Jul och Nyår!

Tråkigt, Turkish ska ju egentligen omboka dig om du nu vill det men verkar som att Turkish skiter i kunder som åker på bonusbiljetter.

Jag kan hjälpa dig att hitta en alternativ utresa om du säger vilket datum du vill resa. Hur många ni är och om det är business eller ekonomi.

Tack Davvelavve . Jag har köpt en avbokningsbar(€250) enkel med swiss som en reserv. Är dom skyldiga att boka om en eller kan dom bara säga att det inte går? Du får gärna se om du hittar något , jag kan åka 24-27/12 .ensam och business. Tack på förhand!

Hej Cristoffer! Jag vet inte vad HUACA är för något. Hemresan är visserligen i samma bokning men inte med turkish utan med EVA tror du den kan falla om man tar bort outbound delen?

Tack Davvelavve . Jag har köpt en avbokningsbar(€250) enkel med swiss som en reserv. Är dom skyldiga att boka om en eller kan dom bara säga att det inte går? Du får gärna se om du hittar något , jag kan åka 24-27/12 .ensam och business. Tack på förhand!
Om du kan tänka dig övernatta i London så kan du åka ut 24/12 till LHR via Zurich/GVA(Swiss) och sen 25/12 Thai LHR-BKK.
2022-12-24 08:55LX:GOT-GVALX:GVA-LHR 2022-12-24 16:40
2022-12-24 15:202L:GOT-ZRH2L:ZRH-LHR 2022-12-24 19:25

Finns en plats kvar.
2022-12-25 11:50TG:LHR-BKK12022-12-26 06:15

Måste nog bokas snabbt innan den försvinner.

Toppen