Doctor-X
Medlem
Jag ska flyga ARN-CPH med A320neo och CPH-ORD med A330 (PLUS och Business) och skulle vilja ta med mig en datorskärm som handbagage. Skärmen är 75x45 cm (självklart kommer benet vara avskruvat). Tror ni det skulle gå? Jag förstår riskerna med att transportera en datorskärm och går den sönder så går den sönder. Får en skärm av denna storlek plats i hatthyllan? Kan såklart vara knökfullt på ARN-CPH, men har inga problem att då ha skärmen mellan benen och på long-haul har man ju sin egna del av hatthyllan.
Såg ett inlägg på X förra veckan om en kille som flög ARN-AMS (SAS) med sin 27" skärm 70x40cm som handbagage och det hade inte varit några konstigheter.
Osäker om detta är rätt forumdel, men då resan ska utföras med SAS tänkte jag att den passade här. Om någon moderator tycker den kanske passar bättre någon annanstans får ni gärna flytta tråden.
Såg ett inlägg på X förra veckan om en kille som flög ARN-AMS (SAS) med sin 27" skärm 70x40cm som handbagage och det hade inte varit några konstigheter.
Osäker om detta är rätt forumdel, men då resan ska utföras med SAS tänkte jag att den passade här. Om någon moderator tycker den kanske passar bättre någon annanstans får ni gärna flytta tråden.