Du har rätt, jag kan inte heller ladda ner den idag. Jag får norpa en pappersdito i loungenfbflyer skrev:Jag upptäckte till min fasa på dagens SAS-flight att Dagens Industri saknades i SAS Explorer iPad-app. Jag har inte flugit på tre veckor så tidningen kan ju ha försvunnit för en tid sedan.Är det ett tillfälligt fel eller är det ytterligare en försämring i SAS produktutbud?Klicka för att utvidga...
Instämmer helt, mycket synd detta!FF#1 skrev:har också saknat den i någon vecka nu, Lite trist, det är min favorit att ladda ner och läsa på flyget.Klicka för att utvidga...
Montana skrev:När jag flög till Newark förra veckan fanns det inga pappers DI i vare sig loungen på Arlanda eller i appen. Enligt konversation med SAS i sociala medier så har de slutat med DI.Maila & skriv till SAS ni också att ni saknar DI.Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Jag frågade SAS kundtjänst på Twitter. På frågan varför DI var borta svarade de: "Vår förhoppning är att den kommer tillbaka i framtiden. Hoppa du finner någon annan tidning av intresse".Sen bad jag att de skulle svara på min fråga istället. Men det var inte lika roligt, så det struntade de i.Klicka för att utvidga...
fbflyer skrev:Jag upptäckte till min fasa på dagens SAS-flight att Dagens Industri saknades i SAS Explorer iPad-app. Jag har inte flugit på tre veckor så tidningen kan ju ha försvunnit för en tid sedan.Är det ett tillfälligt fel eller är det ytterligare en försämring i SAS produktutbud?Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:SAS kanske har tröttnat på alla negativa artiklar DI skrivit om flygbolaget genom åren?Klicka för att utvidga...