Senaste nytt

Dagens Industri borta från SAS-app

fbflyer

Medlem
Jag upptäckte till min fasa på dagens SAS-flight att Dagens Industri saknades i SAS Explorer iPad-app. Jag har inte flugit på tre veckor så tidningen kan ju ha försvunnit för en tid sedan.

Är det ett tillfälligt fel eller är det ytterligare en försämring i SAS produktutbud?

Jag upptäckte till min fasa på dagens SAS-flight att Dagens Industri saknades i SAS Explorer iPad-app. Jag har inte flugit på tre veckor så tidningen kan ju ha försvunnit för en tid sedan.

Är det ett tillfälligt fel eller är det ytterligare en försämring i SAS produktutbud?
Du har rätt, jag kan inte heller ladda ner den idag. Jag får norpa en pappersdito i loungen

När jag flög till Newark förra veckan fanns det inga pappers DI i vare sig loungen på Arlanda eller i appen. Enligt konversation med SAS i sociala medier så har de slutat med DI.
Maila & skriv till SAS ni också att ni saknar DI.

har också saknat den i någon vecka nu, Lite trist, det är min favorit att ladda ner och läsa på flyget.
Instämmer helt, mycket synd detta!

Ser i appen att jag senast laddade ner DI den 29 oktober, men inför morgondagens flight är den spårlöst försvunnen :(

IMG_0059.PNG

När jag flög till Newark förra veckan fanns det inga pappers DI i vare sig loungen på Arlanda eller i appen. Enligt konversation med SAS i sociala medier så har de slutat med DI.
Maila & skriv till SAS ni också att ni saknar DI.

Dagsfärsk pappers-DI fanns i loungen i Chicago i lördags kväll men inte digitalt i appen. SAS fortsätter att överraska!

Toppen