Senaste nytt

Clarion eller Radisson Blu på Arlanda?

Vi kommer behöva spendera en natt i Stockholm då vårt flyg från Stockholm till Malmö blivit inställt på lördagen men flyget Åre till Stockholm går (Jag hoppas SAS står för hotellet...).

Vilket hotell är bäst? Vi är 2 vuxna och 2 barn 9 och 6 år. Finns det pool på något av dom? Vilket har bäst frukost? Är de överhuvudtaget öppna nu?

All input är bra input just nu.

Och förresten, kan vi plocka ut bagaget på Arlanda då vi har 21 timmar där.
 

Skogi

Medlem
Tråkigt att ni stötte på problem både på dit- och hemvägen. Radisson är helt okej, god frukost osv. Ingen pool dessvärre. Med du kan iallafall få en god natts sömn vetandes att du får lite extra eurobonuspoäng i kassan.

NCC Arlanda är enligt mig snäppet vassare. De har pool, dock utomhus. 29 grader året om. Brukar oftast uppskatta NCC frukost mer än Radissons. Dock inga Eurobonuspoäng :(
 
Tråkigt att ni stötte på problem både på dit- och hemvägen. Radisson är helt okej, god frukost osv. Ingen pool dessvärre. Med du kan iallafall få en god natts sömn vetandes att du får lite extra eurobonuspoäng i kassan.

NCC Arlanda är enligt mig snäppet vassare. De har pool, dock utomhus. 29 grader året om. Brukar oftast uppskatta NCC frukost mer än Radissons. Dock inga Eurobonuspoäng :(
Tack, NCC = Clarion? Lutar åt det, tänker att EB-poäng inte har så lång livslängd...
 

Brogren

Medlem
Jag vill minnas att jag läste någonstans att frukostbuffén hos Nordic Choice är ersatt med frukostpåse för tillfället. Försöker hitta vart jag läste det någonstans..
 
Toppen