nej det där stämmer inte, är 36h beroende på status etcIncheckning online – Undvik köerna på flygplatsen
På SAS-flygningar kan du checka in online från 30 timmar innan flyget avgår. Checka in via vår app, hemsida eller via sms »www.sas.se
Ok, tråkigt att SAS nedprioriterar mig då med att skicka ut SMS'et till mig 30h innan baranej det där stämmer inte, är 36h beroende på status etc
Det har väl all tid gått att checka in 36h innan oavsett status om man manuellt gör incheckningen? Det har jag och vänner kunnat göra senaste 7 åren oavsett status.nej det där stämmer inte, är 36h beroende på status etc
vet inte, därför jag frågarDet har väl all tid gått att checka in 36h innan oavsett status om man manuellt gör incheckningen? Det har jag och vänner kunnat göra senaste 7 åren oavsett status.
Det har fungerar för mig, men har inte testat senaste månaderna men gissar på att det inte ändrats du checkin de facto är "öppen" för flightenvet inte, därför jag frågar
och detta att checkmytrip skickar push 48h innan, kan nån checka in så tidigt innan?Det har fungerar för mig, men har inte testat senaste månaderna men gissar på att det inte ändrats du checkin de facto är "öppen" för flighten
Checkmytrip är ju inte flygbolaget utan en tredjepartstjänst och skulle inte ta deras info som sanning.och detta att checkmytrip skickar push 48h innan, kan nån checka in så tidigt innan?
Har flera gånger fått meddelande från CheckMyTrip att jag kan checka in när det inte stämmer.och detta att checkmytrip skickar push 48h innan, kan nån checka in så tidigt innan?