Senaste nytt

Cancun airport - lounge?

LarsCph

Medlem
Jeg rejser til Cancun om en uge under höstlovet med familien. Vi rejser med TAP via Lisbon fra København. Jeg har lidt vanskeligt ved at finde svar på om TAP tilbyder lounge i Cancun når man rejser Executive Class (aka business class). Er der nogen som har rejst med dem som ved hvad der tilbydes? Jeg læste et par steder "no lounge is offered", men syntes det lyder underligt at det ikke findes når man rejser i business class. Alternativt har jeg LoungeKey via Curve.

Jeg rejser til Cancun om en uge under höstlovet med familien. Vi rejser med TAP via Lisbon fra København. Jeg har lidt vanskeligt ved at finde svar på om TAP tilbyder lounge i Cancun når man rejser Executive Class (aka business class). Er der nogen som har rejst med dem som ved hvad der tilbydes? Jeg læste et par steder "no lounge is offered", men syntes det lyder underligt at det ikke findes når man rejser i business class. Alternativt har jeg LoungeKey via Curve.

Jag flög CUN-LIS med TAP 2021 och det stämmer att det inte fanns någon business lounge och inte heller någon Star Alliance Gold. Det fanns dock en AMEX lounge som var OK.

81d9756d3320baff929cca71094e7df9.jpg

39806828adef1c1ab465bc5aee54b9ae.jpg

Jag var där hösten 2022, i november. Den ena var fullsatt med lång kö, den andra (Plaza Premium) hade 3 timmars väntetid för att komma in. Och fullt med DYKWIA-amerikaner. Inte värt det med andra ord.

Mat är relativt prisvärt ute i terminalen och det fanns bra med sittplatser så det gick ingen större nöd på oss.

Jag flög CUN-LIS med TAP i maj 2023 och då fick man tillträde till Plaza Premium Lounge. Avgång på eftermiddagen, lite folk, helt okej ställe.

Plaza Premium var helt OK og en fin oplevelse. Den var ikke overfyldt, Men skal huske varmt tøj, af en eller anden grund tænker man at aircon på 19 grader er en passende temperatur.

Til gengæld var TAP Lounge i Lissabon meget crowded (både ud og hjem) med flere som stod og ventede for at få en siddeplads og andre som havde valgt at sidde på gulvet(!) og spise. Serviceret bar hos TAP Loungen er over gennemsnittet, de mixer rigtig gode cocktails inklusive naturligvis Port & Tonic!

IMG_9258.jpeg

Tror vi åkte på samma plan ;)

Delar din upplevelse Bra lounge. Kallt. TAP-loungen i LIS på en söndag var nog det mest överbefolkade jag sett i lounge-väg :)

Toppen