Hej,
Har en fråga gällande rättigheter och hur man ska gå till väga med en cancellerad award biljett.
Jag har bokat Stockholm - Sydney med AMEX 2-4-1 voucher för 2 personer samt två infant i Business kring jul i år.
Ut med Singapore Airlines, hem med Thai.
Pga flightändring så har de bett mig kontakta SAS, och vid samtal med dem visar det sig att ARN - SIN går lite senare och att vi då inte hinner med vår connecting flight till SYD då vi enbart har 25 min i SIN.
Jag har ringt SAS, AMEX och Singapore Airlines, då visar det inte finns AWARD biljetter samma datum och ingen kan nu lösa detta åt oss. Alla hänvisar lite till varandra.
Vi har redan gjort en del reservationer samt så ska vi möta upp ett annat sällskap i Sydney så detta ställer ju så klart till det.
Vad kan man göra, och vilka rättigheter har man, vi trodde ju så klart detta var konfirmerat (bokades för ca 4 månader sedan).
Har någon tips eller är vi körda och bara börja om att leta biljetter?
Med vänlig hälsning,
T
Har en fråga gällande rättigheter och hur man ska gå till väga med en cancellerad award biljett.
Jag har bokat Stockholm - Sydney med AMEX 2-4-1 voucher för 2 personer samt två infant i Business kring jul i år.
Ut med Singapore Airlines, hem med Thai.
Pga flightändring så har de bett mig kontakta SAS, och vid samtal med dem visar det sig att ARN - SIN går lite senare och att vi då inte hinner med vår connecting flight till SYD då vi enbart har 25 min i SIN.
Jag har ringt SAS, AMEX och Singapore Airlines, då visar det inte finns AWARD biljetter samma datum och ingen kan nu lösa detta åt oss. Alla hänvisar lite till varandra.
Vi har redan gjort en del reservationer samt så ska vi möta upp ett annat sällskap i Sydney så detta ställer ju så klart till det.
Vad kan man göra, och vilka rättigheter har man, vi trodde ju så klart detta var konfirmerat (bokades för ca 4 månader sedan).
Har någon tips eller är vi körda och bara börja om att leta biljetter?
Med vänlig hälsning,
T