Senaste nytt

[Businessclass] Stockholm-New York/Los Angeles t/r 17600 SEK SAS

f37r

Ny medlem
SAS säljer businessclassbiljetter till New York och Los Angeles tur-och-retur för 17600 SEK. Boston och Chicago kan fås för ett par tusenlappar till. Det finns gott om avgångar med start i oktober och det är lätt att hitta datum med Google Flights. Se till att betala med kreditkort så ni kan åberopa konsumentkreditlagen ifall SAS går i konkurs.

Last edited:
Hittar du även denna prissättning via SAS sida sedan?

Inte så att du har prissättningen i Euro eller annan valuta i Google Flights? Alternativt felskrivning.

(Tänker eftersom det faktiskt finns ganska många avgångar, till pris 17 600 SEK.)

Det blev fel, jag tänkte i Euro med skrev SEK. Jag ber om ursäkt, jag har uppdaterat inlägget.

• Gilla
Reactions: Ano
Hittar du även denna prissättning via SAS sida sedan?

Inte så att du har prissättningen i Euro eller annan valuta i Google Flights? Alternativt felskrivning.

(Tänker eftersom det faktiskt finns ganska många avgångar, till pris 17 600 SEK.)
Sas direkt nej, dom vill ha ca 22000 SEK
men här
Screenshot 2022-07-10 at 00-51-55 RCG.png

Jo, den frågan gällde huruvida han fick 1760 SEK prissättningen när han länkades vidare till SAS om han nu fick det via Google flights.

(När vi nu fått klarhet i att det gällde en felskrivning och tråden är korrigerad därefter så går det bortse från den frågeställningen. Tack iaf :) )

Toppen