Senaste nytt

[Business] Joburg-Europa t/r 1200+ USD Kenya Airways

pep

Medlem
Gammel deal, der lever i det skjulte, selv efter 5 aar.
Still, +/- 1200 USD from JNB to GVA, BSL, ZRH, VIE. +200 usd more to Germany, France, Holland. Scandinavia another 200 USD more....Note that the small legs in Europe now are in economy only, but still renders 100 XPs. Only bookable on KQ website (?) Jeg rejste turen sidste aar, og nu igen har jeg koebt nedenstaaende, endda midt paa sommeren 2024 hvor der er begraenset tilgaengelighed:
1705589245548.png

Naar du har tid og naar der er tilgaengelighed... RSA er en helaarsdestination...? Hvis du flygter fra varmeregning og kulde i Sverrig er det selvfoelgelg sommeren i RSA du skal jagte.

Jag har aldrig varit i Afrika men är lite sugen. Tänkte det kanske fanns en regnsäsong eller så att undvika. Eller om det är extremt varmt tidvis.

Søg land på Wikipedia og se klimatabeller med månedlige gennemsnit. Afrika er et helt univers, der er uendelig stor forskel paa f.eks. Mauretanien og Madagascar... RSA er Africa light, mens DRC er det ultimative Africa....eventyrerne venter...

Søg land på Wikipedia og se klimatabeller med månedlige gennemsnit. Afrika er et helt univers, der er uendelig stor forskel paa f.eks. Mauretanien og Madagascar... RSA er Africa light, mens DRC er det ultimative Africa....eventyrerne venter...

Ah, vet du jag läste det som att det var till Kenya, inte JNB!

Mit nye hjem er Rwanda, ogsaa at Africa light country. Man faar nu, som Skandinav, 3 mdr.s multiple entry visa on arrival for kun 60 USD. Et 1-maaneds turist-visa koster 40 Euro. Flyver KGL-JNB retur med WB for 300 USD for at positionere (og afpositionere) mig i JNB

Du er vistnok noedt til at starte fra JNB (positionering). Og derfra rejser du til Basel, Wien eller Zurich via NBO og AMS (eller CDG). Jeg er selv lige nu i Rwanda og rejser til ZRH paa onsdag. Men jeg skal jo foerst positionere mig fra KGL til JNB (med Rwandair), hvorfra den egentlige rejse med KQ starter. Har rejst 2 gange tidligere paa denne deal, der har levet i flere aar. Loungerne i Sydafrica er alle worldclass... :)

Toppen