Senaste nytt

[Business class] Tyskland-Asien T/R, Air China, från 1.240 EUR inkl. skatter

Enligt ett Mail jag fick i veckan så firar Air China 30 år på linjen Stockholm - Beijing och har har därför 30% rabatt på flyg från Stockholm och Köpenhamn mot Asien och Oceanien just nu. Gäller bara köp idag 27/5. Res 15 oktober - 6 december 2018, 1 januari - 8 februari 2019 och 23 februari - 31 mars 2019.

Går även att flyga med anslutning från en del andra större flygplatser i Skandinavien men då med 20% rabatt.

Last edited:
Enligt ett Mail jag fick i veckan så firar Air China 30 år på linjen Stockholm - Beijing och har har därför 30% rabatt på flyg från Stockholm och Köpenhamn mot Asien och Oceanien just nu. Gäller bara köp idag 27/5
Fast det verkar bara gälla ekonomi

Booket! FRA-SGN-FRA ud 15/12 og retur 3/1. Klasse R; pris 1303 euro på airchina.de - ingen problemer overhovedet og billetten kom sekunder efter. Specialmad, 2 styk kufferter, sædevalg. Glæder mig til at rejse på række nr. 13 for første gang i mit liv. Tak @Dr. Miles. Biletten kan refunderes for 150 euro. Strækningen FRA-PEK-FRA er med 747, mens SGN benene er med den beskedne B737-800

Last edited:
Toppen