Senaste nytt

[Business class] San Francisco/Los Angeles-Asien T/R, Hongkong Airlines, fr 568 USD inkl. skatter

Billigt värre just nu.
San Francisco eller Los Angeles till flera destinationer i Asien med Hongkong Airlines.
Priser från 568 USD inkl skatter tur och retur i business.

Destinationer
Shanghai
Manila
Bangkok
Ho Chi Minh
Bali

Exempel här:

Cheap flights from San Francisco to Shanghai at Skyscanner

Eftersom priset är 20-25 % av vad det brukar kosta så kan det vara en error fare...

Dessvärre ger det inga poäng till något vettigt FFP. Where to Credit | Where to Credit Hong Kong Airlines Flights

Hittat via HOT! Cheap Business Class flights from California to Asia from only $568!

Förmodligen någon form av errorfare. Hade det gett poäng hade jag bokat. Men som det är nu är ju positionering lite väl omständig.

Jag har bokat och fått boknings ref och E ticket number men, det gick segt vid betalning så vet inte om den gick igenom eller inte, har inte sett någon reservation på något av de 2 kreditkort (Amerikanska kort båda två) som jag använde så man får väl se hur det går.

Bokade direkt på Hong Kong Airlines website, Los Angeles till Bangkok för 1,212 USD för 2

Återkommer med info när jag vet hur det hela gick, men som nämnts, helt klart en error fare.

Se där ja, nu har beloppet dykt upp på det 3e kortet jag provade med, mitt Svenska AMX, så ser ut att vara all go

Enligt One mile at a Time så kommer dom dessutom att låta de som bokat flyga, spontan resa till Bangkok medans jag är i USA, skall bli kul att prova ett nytt bolag.

Hong Kong Airlines Will Honor $600 Business Class Tickets To Asia - One Mile at a Time

EDIT: När man läser vidare i kommentarerna på länken ovan så kanske det inte är så go ändå...vi får se

EDIT2 Hong Kong Airlines har uppdaterat på Twitter att man gjort fel men att man kommer att låta de som bokat få flyga så kanske man är go igen då....

Last edited:
Toppen