Senaste nytt

[Business class] Oslo/Stockholm - Honolulu 15,850 NOK Oneworld

Homer

Medlem
Jag vet inte vad det är för regler, får bara fram priset på ba.com, Matrix visa 20.000+ NOK

Untitled-2.jpg

Söker jag dessa datum i expertflyer får jag bara upp 2000$ som pris exklusive skatter inom One World med fare basis ILN2C8S4

Det är ungefär samma pris om man söker till Los Angeles också. Det är väl "standard" att det kostar ca 16-18.000 i business till USA under sommaren, men Hawaii brukar väl vara dyrare?

På din bokning, @palmen, var de ju i alla fall några flyg som verkligen utförs av BA ;) På Homers var det bara Finnair och American... Intressant att se hur bolagens Joint Venture leder till intressanta kombinationer där det ingår många anslutningar :)

Blir AA inrikes business = Domestic First?

Japp (om det är ett plan säljs med bara två kabiner). Transkontinentala LAX/SFO-JFK är trekabinersflighter och då är business mellankabinen.

Däremot kan man behöva vara lite noga med att försäkra sig att det verkligen blir främre kabinen på amerikanska inrikesflyg, i synnerhet om man bokar med AA. Om I-klass är slut hamnar man allt som oftast i Y-klass och det framgår inte alltid. Vet inte hur det är om man bokar med BA eller AY.

Toppen