Senaste nytt

[Business] Budapest-Hawaii t/r 1711 EUR Oneworld

Helt klart bra deal, samma typ av deal har ju tidigare funnits från Stockholm också men till ett litet högre pris. Kan ju hoppas det blir en sådan deal här ifrån igen också.

Jag som tänkt köra en Hawaiitrip inom kort. Detta ser klart intressant ut. Blir att ta en titt ikväll hur det kan gå att få ihop

Earns 1080 BAEC tier points. Man kan faa 10+ flyvninger med 3-5 selskaber. Rent eventyr og naesten BAEC Gold (Emerald). God positioneringstid i Budapest. Maaske noget for @Homer eller @Berglund ?
Earn 1,080 Executive Club Tier Points for €1,711 with One Business Class Trip to Hawaii from Budapest » Travel-Dealz.eu

Nä, jag är mentalt inställd på det här prisläget:
[Business Class] Paris/Madrid/Amsterdam - Hawaii/Alaska EUR 1.100 Onweworld | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Helt klart bra pris - för att vara nu

Jag som tänkt köra en Hawaiitrip inom kort. Detta ser klart intressant ut. Blir att ta en titt ikväll hur det kan gå att få ihop

Den enda fare class jag hittar som landar i det prissegmentet inklusive alla skatter har 180 dagars förköp! Med tanke på allt som händer just nu så är inte jag säker på att jag skulle vilja boka något SÅ långt bort i tiden. Då lägger jag hellre lite mer pengar och bokar något inom 2-3 månader. Problemet är väl bara att det driver upp priserna något så in i helsefyr... :(

Toppen