S
Stefan62
Guest
Är SAS det enda bolaget inom Star Alliance som inte tar ut bränsletillägg vid bonusresa?
henrik l skrev:Har funderat hit och dit om jag ska aktivera mitt gamla M&M för att lättare komma åt LH F och FCT på FRA. Men är det någon som har ett hum om hur mycket avgifter man åker på för en bonusresa i F till t ex Asien, säg BKK/HKG?Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Har funderat hit och dit om jag ska aktivera mitt gamla M&M för att lättare komma åt LH F och FCT på FRA. Men är det någon som har ett hum om hur mycket avgifter man åker på för en bonusresa i F till t ex Asien, säg BKK/HKG?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Va? Får man automatisk 2-4-1 som senator eller vad menar du?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ah. Det är ju fortfarande en ganska bra deal.Klicka för att utvidga...
AHO skrev:BA skatter&bränsletilläggStockholm/Göteborg-London-Hong Kong t/r: 4.552 SEKHong Kong-London-Stockholm/Göteborg t/r: 5.262 SEKStockholm/Göteborg-London-Tokyo t/r: 4.662 SEKTokyo-London-Stockholm/Göteborg t/r: 5.372 SEKKlicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Ska man tolka det som att en bonus-economy-biljett inte är en särskilt bra deal, utan man ska satsa på C/F för att få bäst utdelning!?Klicka för att utvidga...