Senaste nytt

"Bra" Coronafrukost i Stockholm?

Thornado

Medlem
Hej!

Har nio bodda nätter på Hotels.com Rewards, så bara en natt kvar till en gratisnatt. Dessa nätter går dock ut i mitten av maj, så jag funderar på att ta en liten staycation och boka en hotellnatt i Stockholm - så länge jag bokar något som kostar max 850 kr (genomsnittliga värdet för mina hittills bodda nätter) så är det åtminstone break even.

Är det någon som vet om något hotell i Stockholm (så billigt som möjligt, men inte mer än en dryg tusenlapp iaf) som har "hyfsad" frukost för tillfället? Dvs, jag förstår att inget hotell lär ha en full frukostbuffé (och jag är nog inte så sugen på baconskivor som någon har stått och hostat på nu heller), men gärna något som har nåt som är lite roligare än en inplastad macka och en juiceförpackning. Alternativt om något annat "extra" erbjuds, typ kvällssnacks eller nåt.
 

palmen

Moderator
@palmen hur var Victory Hotel? De har ju ruskigt bra erbjudande iaf!
Standard hotellfrukost, inget speciellt men helt ok.

Jag kollade på dem och det var inte så vansinnigt billigt om man bokade via hotels.com iaf (och i just detta fall så är ju litegrann av poängen med det hela att boka via dem.
Det bra priset på victory gäller bara I'm man bokar direkt med hotellet.
Finns ju hotell under 600 per natt i gamla stan, du kan köpa mycket frukost för pengarna sen på andra ställen med din budget.
 

Gus

Medlem
För mig som inte gillar bufféer överhuvudtaget så känns det som en bra tid att bo på hotell. Har hört att hotell både erbjuder frukost på rummet samt färdigbredda mackor.

Jag bodde på winery hotell för två veckor sen. Då var det i alla fall "tyvärr" bufféfrukost. Vet inte hur deras priser ligger på hotels.com men det var bra pris om man bokade direkt via hotellet i alla fall.
 

Rickard_O

Medlem
Hej!

Har nio bodda nätter på Hotels.com Rewards, så bara en natt kvar till en gratisnatt. Dessa nätter går dock ut i mitten av maj, så jag funderar på att ta en liten staycation och boka en hotellnatt i Stockholm - så länge jag bokar något som kostar max 850 kr (genomsnittliga värdet för mina hittills bodda nätter) så är det åtminstone break even.

Har du inte fått dina nätter förlängda?
Tog en titt på mitt konto och där står det så här:
"Boka och bo senast 16 dec. 2020 för att behålla dina insamlade nätter och eventuella bonusnätter* du inte har löst in. (På grund av covid-19 kommer vi att förlänga giltighetstiden för nätter och bonusnätter* som går ut mellan april 2020 och september 2020 med sex månader. Det kan ta några veckor innan detta syns i ditt konto)."
 

Thornado

Medlem
Har du inte fått dina nätter förlängda?
Tog en titt på mitt konto och där står det så här:
"Boka och bo senast 16 dec. 2020 för att behålla dina insamlade nätter och eventuella bonusnätter* du inte har löst in. (På grund av covid-19 kommer vi att förlänga giltighetstiden för nätter och bonusnätter* som går ut mellan april 2020 och september 2020 med sex månader. Det kan ta några veckor innan detta syns i ditt konto)."

Ja, ser man på. Den texten fanns inte där när jag kollade för några dagar sen, men nu står det. Tack för infon!
 
Toppen