Senaste nytt

Bröllopsresa 2020

Ärade BC kollegor!

Jag och min blivande fru ska åka på bröllops resa 2020 till Australien . Min sambo har drygt 200t EB och det räcker till en bonus resa för henne fram och tillbaka i buisness . Men när jag ska boka så kommer inte samma hemresa upp utan vi kan bara boka delar av hemresan tillsammans . Har ni något bra tips ?

Tack på för hand

Ärade BC kollegor!

Jag och min blivande fru ska åka på bröllops resa 2020 till Australien . Min sambo har drygt 200t EB och det räcker till en bonus resa för henne fram och tillbaka i buisness . Men när jag ska boka så kommer inte samma hemresa upp utan vi kan bara boka delar av hemresan tillsammans . Har ni något bra tips ?

Tack på för hand
Det är ett välkänt fenomen att om man tar en awardplats och det finns fler från början, då kan dom andra försvinna.
Som @Johans00 tipsa om, boka båda på samma bokning. Bra även om det skulle hända något med flyget och ni blir då separerade pga olika bokningar. Har ni olika pnr/bokningar så är det betydligt större chans att ni blir splittade vid ev ändringa av flyg m.m.
Oavsätt om ni är på bröllopsresa eller inte.

Förslagsvis så sätter ni båda era konton i en family pooling så ni kan använda alla poäng samtidigt till en bokning

Toppen