Senaste nytt

Bolaget Dollar

JockeS

Medlem
Vid våra resor till staterna så har vi alltid hyrt bil via autoeurope och då oftast med Budget och Hertz, vilket fungerat klanderfritt varje gång.

Ska nu åka till Florida i sommar och Dollar har en del bra priser vs övriga.
Men när man kollar reviews mm så är dom i bottenskiktet.

Någon här som har erfarenhet av att plocka ut bil från Dollar?

Min erfarenhet är att alla hyrbils företag har usla reviews online eftersom det är de missnöjda kunder som är villiga att lägga ner tid på en review. Få nöjda kunder gör det.

Läs detaljerna i reviews för bättre insyn.

Vid våra resor till staterna så har vi alltid hyrt bil via autoeurope och då oftast med Budget och Hertz, vilket fungerat klanderfritt varje gång.

Ska nu åka till Florida i sommar och Dollar har en del bra priser vs övriga.
Men när man kollar reviews mm så är dom i bottenskiktet.

Någon här som har erfarenhet av att plocka ut bil från Dollar?
Jag hyrde av Dollar för några år sedan i Florida, och det fungerade lika bra som övriga jag hyrt av i området.

Har använt Dollar en gång för många årsedan i Florida och hade inga som helst problem den gången :)

Dollar har Hertz som ägare. Det är precis som Hertz, Budget och alla andra. En sak som du kan kolla. Vi sökt genom Avis USA och försäkring ingår inte i priset men när vi sökt genom Avis.se det var med. Bara en datapunkt då. Vet inte om det vara unikt.

Hyrde nyss i Florida med Budget Rent A Car, var mängder med kassa recensioner men allt mitt fungerade klockrent från sprillans bil till utlämning osv.
Fick en refuel fee fast vi fyllt den, men den refunda dom ursäktande när man påpekade det.

Toppen