Pratt & Whitney
Ny medlem
Hej!
Jag är intresserad av att nyttja mina ca 70k insparade EB-poäng samt min 2-4-1 voucher på en resa till Buenos Aires eller Tokyo. Min tanke är att resa från Arlanda med en eller flera kompisar (som får nöja sig med sina egna biljetter i ekonomi).
Jag kan tänka mig att göra resan någon gång under 2019 och vistelsen bör vara 2-3 veckor.
Det jag undrar är alltså hur jag maximerar mina insparade poäng samt voucher för resan.
Ska jag vänta på att jag har fler poäng att nyttja?
Går det att boka business/first med någon månads framförhållning?
Vilket flyg, flygbolag och rutter är bäst?
Vad skulle ev skatter landa på?
Görs bokning via Tallinn eller på SAS webb?
Jag skapade detta kontot idag. Så säg till om jag gjort något galet / missat något i inlägget.
Stort tack!
Jag är intresserad av att nyttja mina ca 70k insparade EB-poäng samt min 2-4-1 voucher på en resa till Buenos Aires eller Tokyo. Min tanke är att resa från Arlanda med en eller flera kompisar (som får nöja sig med sina egna biljetter i ekonomi).
Jag kan tänka mig att göra resan någon gång under 2019 och vistelsen bör vara 2-3 veckor.
Det jag undrar är alltså hur jag maximerar mina insparade poäng samt voucher för resan.
Ska jag vänta på att jag har fler poäng att nyttja?
Går det att boka business/first med någon månads framförhållning?
Vilket flyg, flygbolag och rutter är bäst?
Vad skulle ev skatter landa på?
Görs bokning via Tallinn eller på SAS webb?
Jag skapade detta kontot idag. Så säg till om jag gjort något galet / missat något i inlägget.
Stort tack!