Tack för värdefull feedback, och grattis!Hej! Kan uppdatera nu, bokade en *A resa tidigare och när infant var född ringde jag in för att lägga till honom på existerande biljett. Det var inga problem att göra, födelsedatum+namn behövdes.
Lite i samma sits inför en resa jag tänkte boka nästa höst (men lite fundersam över när SAS byter från *A till SkyTeam hur en sådan ändring skulle funka - beror ju såklart när bytet sker och om infanten är född innan alliansbytet), räknades detta som än ändring dvs 150kr/person i ändringsavgift eller var det bara att lägga till?Hej! Kan uppdatera nu, bokade en *A resa tidigare och när infant var född ringde jag in för att lägga till honom på existerande biljett. Det var inga problem att göra, födelsedatum+namn behövdes.
Gjorde detta i veckan, ingen ändringsavgift och poängen drogs inte om. Inte var det heller problem att resan hade flera ben med sq.Lite i samma sits inför en resa jag tänkte boka nästa höst (men lite fundersam över när SAS byter från *A till SkyTeam hur en sådan ändring skulle funka - beror ju såklart när bytet sker och om infanten är född innan alliansbytet), räknades detta som än ändring dvs 150kr/person i ändringsavgift eller var det bara att lägga till?
Fick du nya biljetter?
Strålande tackGjorde detta i veckan, ingen ändringsavgift och poängen drogs inte om. Inte var det heller problem att resan hade flera ben med sq.