Hej,
En frekvent läsare av detta forum och inser att det finns massa fantastiska förmågor som skulle kunna hjälpa mig. Jag vill överrska min älskade storebror med resa i 50 års present. Jag vet att han gärna skulle åka till Tokyo men är öppen för "intressanta destinationer med bra flyg" under oktober.
Jag free basar lite innan mallen: jag vill resa i oktober och har 2-4-1 vouchrar och tillräckligt med poäng, så efter att läst forumet så verkar lufthansa first intressant
. jag är just nu flexibel i oktober men jag behöer nu låsa vilken vecka som vi skall resa och behöver er hjälp för att hitta lämplig resa som har stor chans till F
tackar
Nicklas
En frekvent läsare av detta forum och inser att det finns massa fantastiska förmågor som skulle kunna hjälpa mig. Jag vill överrska min älskade storebror med resa i 50 års present. Jag vet att han gärna skulle åka till Tokyo men är öppen för "intressanta destinationer med bra flyg" under oktober.
Jag free basar lite innan mallen: jag vill resa i oktober och har 2-4-1 vouchrar och tillräckligt med poäng, så efter att läst forumet så verkar lufthansa first intressant
- Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
- Var är din destination? Helst tokyo (men andra platser med hög sannolikhet för F är intressant)
- När vill/behöver du resa ut? Oktober
- När vill/behöver du komma hem? Oktober
- Hur länge vill du vara borta? 6 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2
- I vilken kabinklass? F, dvs hög sannolikhet för LH F, men annars business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med?
- Vad är din budget? (per person) på poäng med 2-4-1 men annars ingen tak
- Vad är det viktigaste för dig? bekväm resa till destinationen med få byten
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? nej
tackar
Nicklas