Senaste nytt

Black Friday rea Qatar?

chrloc

Medlem
Brukar Qatar (undrar även över andra flygbolag) ha black friday rea?
Värt att vänta på?
Ffa intresserad av seats i business, men även economy.

Det er vanskeligt at sige hvad de gør i år - men for nogen år tilbage havde Qatar Airways rigtig gode black friday priser. Hvis du står for at skulle booke noget med afrejse inden for de næste 1-12 måneder og det ikke haster med at booke så ville jeg nok vente til black friday og se om noget dukker op...

Det er vanskeligt at sige hvad de gør i år - men for nogen år tilbage havde Qatar Airways rigtig gode black friday priser. Hvis du står for at skulle booke noget med afrejse inden for de næste 1-12 måneder og det ikke haster med at booke så ville jeg nok vente til black friday og se om noget dukker op...
Tack! Ja precis vi vill resa i december/januari, så kanske bra att vänta till Black Friday.
Är det 26 November som är Black Friday även utanför Sverige?

Kanonpriserna brukade dyka i januarireor, fast även det är många år sedan, jag tror detta var sista gången
Rea 9 - 16 januari 2017 (prisex.Businessclass: Auckland 16kkr;Tokyo,Kapstaden 13kkr;Hong kong 11kkr | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

Ah det var tider det. Jag var ung och oerfaren. Köpte business-biljetter med QR till Ho Chi Minh-staden, såg till att få övernattning i Doha. Och drack Krug i Al Mourjan-loungen.
Tack forumet!

Ah det var tider det. Jag var ung och oerfaren. Köpte business-biljetter med QR till Ho Chi Minh-staden, såg till att få övernattning i Doha. Och drack Krug i Al Mourjan-loungen.
Tack forumet!

good_old_days.jpg

under covid har det ju varit extremt många deals och billiga priser med covidskydd på bokningen.
Qatar mellan Bryssel - Bangkok och Amsterdam till Kapstaden bland annat fanns nu i november för mellan 12 000 - 14 500 SEK.

Toppen