Dr. Miles
Expert
Jag skulle åka med SAS från Hong Kong till Stockholm i Business class men flighten blev inställd pga inkommande plan var också inställd.
Följdresultat blev ombokning till Hong Kong-Wien-Stockholm med Austrian i Business class.
Det var många år sedan jag flög med Austrian på long haul. Jag tror att det var Lauda Airs flygplan jag flög med då.
Därför passar jag på att posta bildreserapport av resan här.
Austrians Boeing 777:
Kabinbilder:
Business class stol:
Kontroller och annat:
Skärm:
Amenity kits:
Meny:
Hong Kong flygplats från himlen:
Första servering:
Dessert och kaffe:
Minibar i Business class:
På toaletten:
Andra servering:
Bilder från flygning:
Ankomst i Wien:
Servicen ombord var riktigt bra. De kom till min plats och frågade om jag ville ha mer té eller en annan sort té ofta.
De hade bra koll på passagerarna så de fyllde på drycker i jämna mellanrum och när någon har vaknat kom de direkt och tog fram handduk & vatten.
Maten var visst bra, men som en asiat, föredrar jag måltider på EVA Air och Japan Airlines före Austrians (Do&Co).
Enligt kocken (personalen med vit rock på), han var inte anställd av Austrian, utan av Do&Co. Det visste jag inte.
Följdresultat blev ombokning till Hong Kong-Wien-Stockholm med Austrian i Business class.
Det var många år sedan jag flög med Austrian på long haul. Jag tror att det var Lauda Airs flygplan jag flög med då.
Därför passar jag på att posta bildreserapport av resan här.
Austrians Boeing 777:
Kabinbilder:
Business class stol:
Kontroller och annat:
Skärm:
Amenity kits:
Meny:
Hong Kong flygplats från himlen:
Första servering:
Dessert och kaffe:
Minibar i Business class:
På toaletten:
Andra servering:
Bilder från flygning:
Ankomst i Wien:
Servicen ombord var riktigt bra. De kom till min plats och frågade om jag ville ha mer té eller en annan sort té ofta.
De hade bra koll på passagerarna så de fyllde på drycker i jämna mellanrum och när någon har vaknat kom de direkt och tog fram handduk & vatten.
Maten var visst bra, men som en asiat, föredrar jag måltider på EVA Air och Japan Airlines före Austrians (Do&Co).
Enligt kocken (personalen med vit rock på), han var inte anställd av Austrian, utan av Do&Co. Det visste jag inte.