Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Gah! Man ska alltså fråga? Det förklarar varför jag aldrig har hittat några taggar i T5 SL.

När de stod framme förut försvann väl ett 3-siffrigt antal på några timmar/dagar, efter det så ändrade man till att man behöver fråga efter dom, om jag kommer ihåg rätt...
 
Detta kommer förändras i Augusti, vi har tillverkat enormt många nya taggar. Min tanke är att taggarna ska ligga fritt i loungen och fyllas på ofta men att dom ska sitta fast på en liten kartongbit där det framgår vad BusinessClass.se är för något samt att taggen passar bäst på väskan och inte som nyckelring...
 

Tomas K

Medlem
Kollade alldeles nyligen i receptionen här i Oslo,
killen här hade sett några av taggarna jag frågade efter
men kunde inte hitta någon nu.

Jag kan dock höra skåpluckorna
smälla igen så han verkar leta febrilt :)
 

flygtoken

Medlem
Vänta, kan man beställa taggar hem till sig! För jag bor ju lite norrut (600 km ifrån flygplatsen)..... Det vore ju trevligt och ha en när man reser :)! Nån som vet!
 

olsson

Medlem
Jag har frågat 2 gånger (vågar inte fråga idag). 2/2 har ingen förstått vad jag frågat om. Och jag försöker köra hybrid svensk/norsk. Det är väl inte helt 2/2 för den andra gången kom en tredje person lite slumpmässigt och förklarade vad jag pratade om. Så (1+0.95)/2
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen