Senaste nytt

Beslutsångest - DoubleTree by Hilton Grand Hotel Biscayne Bay eller Mandarin Oriental Miami

Foffer

Medlem
Vänner,

Jag har ett litet dilemma som jag hoppas ni kan hjälpa mig med

Jag har en bokning på ett "King bed Grand Suite Balcony Bay View" på DoubleTree men jag har hittat att jag kan få ett "Deluxe Bay View Room - King" för samma peng (3 nätter i December)

Jag är HHD men förväntar inget extra på DoubleTree, är det ett bättre val att skippa balkongen och boka om till Mandarin Oriental vilket känns som ett mycket trevligare hotell?

Har någon koll på hur frukostarna är på respektive hotell? Några andra tips eller tricks?

Tack!

Foffer

Vänner,

Jag har ett litet dilemma som jag hoppas ni kan hjälpa mig med

Jag har en bokning på ett "King bed Grand Suite Balcony Bay View" på DoubleTree men jag har hittat att jag kan få ett "Deluxe Bay View Room - King" för samma peng (3 nätter i December)

Jag är HHD men förväntar inget extra på DoubleTree, är det ett bättre val att skippa balkongen och boka om till Mandarin Oriental vilket känns som ett mycket trevligare hotell?

Har någon koll på hur frukostarna är på respektive hotell? Några andra tips eller tricks?

Tack!

Foffer
Utan att ha bott på någon av hotellen skulle jag vilja påstå att den absolut sämsta Mandarin Oriental på jorden lär vara bättre än den bästa Doubletree.

Vi bodde på Doubletree-hotellet for 5-6 år siden. Suite/ one BR apartment. Jeg aner ikke om det har ungergått noen form for reparasjon siden det, men det bar på den tiden preg av å være et litt slitent time-sharehotell som ikke hadde sett særlig vedlikehold på lang tid. Helt ok, men ikke bemerkelsesverdig. Det beste ved det var kanhende balkong med havsutsikt. Jeg mener å huske at vi booket absolutt billigste og ble oppgradert som HH Gold.

Toppen