Senaste nytt

Barcelona till Santiago; Billigt & många poäng till Eurobonus

Palazzi

Medlem
SYDCommuter har lyckats få SAS (ännu ej publicerade) intjäningstabeller för de nya Star Alliance medlemmarna Avianca/Taca & Copa. Man kan definitivt påstå att det ser mycket lovande ut! :)
Länk till inlägg: http://www.businessclass.se/star-al...eland-o-m-idag-2012-jun-21-a-2.html#post64195

Bolaget Avianca är för tillfället det enda av dessa bolag som erbjuder flygningar mellan Europa & den Sydamerikanska kontinenten. Flygningar sker mellan huben i Bogota till Madrid och Barcelona.

Här har jag hittat en trevlig fare:
Exempel: BCN-BOG-SCL T/R 5-13 mars 2013, 8.800SEK

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Flygningen bokas i P som ger 100% till Eurobonus.

Totala intjäningen blir 15.842 miles som EBB.

Last edited:
Jag försökte boka award hos Eurobonus på Copa, men det verkar inte fungera ännu tyvärr. Copa är perfekt för oss som gärna reser till Västindien, har saknats.

Har fått besked från SAS att Copa ska gå bra att boka på award nu. De har 5 dagliga till Havanna, mycket bra.
Copa ägs väl av Continental/United? Inredningen ser identisk ut med Continentals 737 i alla fall. Samt att målningen av planen är Continental (typ). Jag trodde amerikanska företag inte fick tjäna pengar på affärer med Kuba inblandat... Ska bli kul att prova dem i alla fall.

Toppen